Chirurgie

Tým zkušených lékařů na chirurgickém oddělení zajišťuje širokou škálu úkonů tak, aby pacienti odcházeli kvalitně ošetřeni, a to v co nejkratším čase. Kromě ambulantních výkonů chirurgové nabízejí onkologickou prevenci, proktologickou poradnu, kde se zaýváme prošetřením dolního zažívacího traktu, a mamologická vyšetření.

Jak probíhá vyšetření?

Vyšetření se odvíjí od typu problému. V případě proktologie se specializujeme především na oblast tlustého střeva. Snažíme se brát zřetel na onemocnění typu hemorhoidy, prolapsy sliznice konečníku. Při závažnějších případech spolupracujeme s renomovanými odborníky z fakultních nemocnic v Praze.

Chirurgie

Služby

Ambulantní výkony

↓

Nabízíme kompletní rozsah výkonů v lokální nebo celkové anestezii s možností pobytu na ambulantním lůžku po výkonu. Jsme pracoviště s výrazným podílem bioptických vyšetření, provádíme, cílené biopsie a excise.

Proktologická poradna

↓

Komplexní vyšetření dolního zažívacího traktu – zejména tlustého střeva se zřetelem na onemocnění typu hemorhoidy, prolapsy sliznice konečníku. Při zjištění závažnějších onemocnění spolupracujeme s renomovanými odborníky ve fakultních nemocnicích v Praze.

Chirurgická onkologická prevence

↓

K úkolům pravidelné preventivní péče patří zejména vyhledávání prekanceróz.